کد خبر: ۱۶۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

شهید محمد شفیعی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: هیچ‌وقت امام عزیز را تنها نگذارید و مسجد و جماعات را رها نکنید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید محمد شفیعی نوزدهم تیرماه ۱۳۴۶ در خانواده‌ای متدین در شهرستان کازرون به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و دلسوز رشد و پرورش یافت.

وی پس از گذراندن دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و با ظهور انقلاب، با اینکه سن کمی داشت، دوشادوش مردم در تظاهرات و راهپیمایی علیه رژیم ستم‌شاهی شرکت می‌کرد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمد و مشغول خدمت به مردم و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اسلام شد و هم‌زمان تحصیل خود را در هنرستان ادامه داد و موفق به کسب مدرک دیپلم شد، با آغاز جنگ تحمیلی، شور و اشتیاق بسیاری برای حضور در جبهه‌ها داشت، به همین دلیل خانواده و دیار خود را رها کرد و خود را به صفوف رزمندگان اسلام رساند و مشغول نبرد با متجاوزین ارتش بعث عراق شد.

سرانجام و پس از سال‌ها خدمت به انقلاب و جهاد خالصانه در راه خدا، در تاریخ ۴/ ۳/ ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه و در مقابله با تک دشمن، پس از مبارزه‌ای قهرمانانه در جنگی نابرابر، مورد هدف گلوله قرار گرفت و به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

 پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

وصیت شهید: 

اگر من حقیر به جبهه نیایم و به خود بیداری ندهم و در جبهه‌ها نجنگم، چه کسی می‌خواهد از ناموس و کشورمان پاسداری کند؟ اگر ما به جبهه نیاییم و از مملکت و اسلام دفاع نکنیم پس چه کسی باید بیاید؟ هیچ‌وقت امام عزیز را تنها نگذارید و مسجد و جماعات را رها نکنید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

انتهای خبر/ 

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان